whatsmeanttobewillbe.blogg.se

I'm busy, you're ugly, have a nice day

:3

Kategori: Allmänt

okej nu ska jag tönta mig men en sånhärn lista haha! enjoy.
 

1. Tre namn jag lyssnar till: cassandra, cesa, cesar

2. Någonting jag tycker om med mig själv: envis, bra lyssnare, vill hjälpa andra, kan hålla käften

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: blyg!

4. Detta är jag rädd för: mörker, kryp, ormar, monstret under sängen, läskig mat

5. Tre saker jag vill ha varje dag: cola, vatten, tugimmi

6. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? emma, vi käkade kabab

7. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja

8. Detta vill jag göra just nu: slippa ha ont, mysa, eller ännu bättre, resa!

9. Bästa känslan: bra kärlek

10. Vad har du i din väska: aldeles för mkt just nu, men brukar ha kalender, plånbok, smink, tugummi, skolböcker

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: smart,omtänksam, rolig, snygg

12. Är jag kär just nu? ja

13. Kan man vara vän med sitt ex? självklart

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: bott i LA, hoppat fallskärm, skaffat barn, adopterat, åka på roadtrip genom usa , åka till australien, gifta mig 

15. Min käraste ägodel: korban♥

16. Något jag vill ha i present: jeffrey campbell, ny telefon

17. Personer jag beundrar: malin baryard johnsson, adele, rihanna

18. Favoritkläder: svarta jeans, tunna långärmade tröjor eller mjukis kläder

19. Bästa present jag fått: måste va min andra moppebil

20. Vilken är din favoritrestaurang? havtorn(och nej inte för att jag jobbar där utan för att jag tycker om deras mat! ) annars älskar jag draken 

21. Favoritlåt just nu: passenger- let her go

22. Roligaste ämne i skolan: samhälla, rella, biologi 

23. Tråkigaste ämne i skolan: matte, fysik, kemi

24. Vem av dina vänner vet mest om dig? emma, wilma, och en till

25. En film jag älskar: the vow

26. Favorit serie? 90210, lätt!

27. Hit vill jag gärna åka på semester: australien , LA

28.När gjorde du senast något riktigt dumt? idag

29. Dricker helst: cola, vatten, latte

30. Vad är meningen med livet? att ha kul och hjälpa andra, njuta av livet och hitta kärleken

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: