whatsmeanttobewillbe.blogg.se

I'm busy, you're ugly, have a nice day

311212

Kategori: Allmänt

tjeena! helgen var störd, bra och dålig . men iaf var hos emma igår var lite folk där men jag låt typ bara i sängen och kollade på 90210, haha.. 
idag har jag bara vart hemma och gjort inget alls, promenerat med hundarna och hästarna typ, och lagat oxfille, muma! fan vad bra jag är!
men iaf ska just börja fixa mig och sen till grannarna med mina föräldrar på middag, sen hem vid halv12 för att hålla koll på hästarna(måste va hemma och ta hand om dom att dom inte rymmer osv. (jävla raketer))  så kommer inte bli sådär jätterolig avslut på året men kommer bli rätt skönt ändå! kanske åker ut efter alla raketer osv men får se lite.. :) Men ni får ha ett grymt avslut på året! GOTT NYTT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: